در این مقاله، هدف من معرفی خود به دنبال کنندگانم و به اشتراک گذاشتن برخی جنبه‌های جالب زندگی ام است. به‌عنوان یک فعال اهل ایران و مجارستان، افتخار داشتم که با فرهنگ‌های مختلفی آشنا شده و با افرادی از سراسر جهان ارتباط برقرار کنم.

من در بوداپست، پایتخت پرحرکت مجارستان که در قلب اروپای مرکزی قرار دارد، به دنیا آمدم. اما مسیرم در همینجا متوقف نشد. به مدتی به ایران مهاجرت کردم و در نهایت خود را در کشور زیبای سریلانکا پیدا کردم. آب و هوای گرم و افراد باورنکردنیی که در طول اقامتم با آنها آشنا شدم، تاثیری بی‌نظیر بر من گذاشت.

بعداً، چند سالی را در پاکستان سپری کردم که سرنوشتم خوش افتاد و با افرادی مهربان و صمیمی روبه‌رو شدم که اکثرشان به دین اسلام عمل می‌کردند. در ادامه سفرهایم، خود را در اروپا، به‌خصوص کرواسی با دوستان اروپایی‌ام آشنا کردم و زمانی که در آن‌جا بودم با لحظات شیرینی و ماجراهای بی‌شماری در کشورهای مختلف اروپایی مانند ایتالیا، ترکیه و اتریش روبه‌رو شدم.

در طول حضورم در روسیه، احساس می‌کردم که ممکن است باقی عمرم را در آنجا سپری کنم. فرهنگ جذاب این کشور و روابطی که با مردم محلی، به ویژه دختران زیبا و جدی روسی برقرار کردم مرا شگفت‌زده کرده بود.

از آسیا می‌توانم درباره سفرم به غرب آسیا از جمله کویت، امارات متحده عربی، عربستان سعودی و عراق برای اهداف مذهبی که هرگز فراموش نخواهم کرد به شما توضیح دهم.

این سفر بی‌نظیر از طریق کویت، امارات متحده عربی، عربستان سعودی و عراق برای اهداف مذهبی همواره در حافظه‌ام به یادگار خواهد ماند. پیشامد‌های تواضع‌بخش، معماری شگفت‌انگیز و بیداری روحانی که در این سفر به دست آمد، دیدگاه‌هایم را شکل داده، ایمانم را تقویت کرده و ارزش قدردانی عمیق‌تری نسبت به تنوع پارچه‌های مذهبی در آسیا ایجاد کرده است. مساجد با شکوه، مناطق تاریخی و محلیان عاشق دین به طور کلی، به رشد روحانی که همواره در دل خود حمایت می‌کند، نیرو داده‌اند. این تجمع عمیق از تجارب مذهبی، آسیای غربی را به عنوان یک چشم‌انداز اصیل از آرامش روحانی و غنای فرهنگی نشان داد.

با وجود موانعی که رو به رو شده‌ام، هرگز امیدواری را از دست نداده‌ام و باور دارم که روزی به تصمیم گیری درباره محل دائمی زندگیم مجبور خواهم شد. این یک انتخاب میان وطنم، مجارستان، و کشور ایران است که قسمت قابل توجهی از زندگی‌ام را در آن سپری کرده‌ام. بدون توجه به جایی که نهایتاً به آن می‌رسم، من بسیار سپاسگزار تجربه‌هایی هستم که داشته‌ام، دوستی‌هایی که برقرار کرده‌ام و فرهنگ‌های متنوعی که در آن غوطه‌ور بوده‌ام. اروپا و حتی ایالات متحده.

با شوق منتظر هستم که بیشتر درباره خودم بگویم و با دنبال‌کنندگانم که مشتاق هستند تا من را بهتر بشناسند، ارتباط برقرار کنم.